Sådan Stop kolde opkald fra følelse påtrængende

4 vigtigste måder ses som nyttige mens koldt opkald

De fleste mennesker forstand, at kolde opkald er selvstændige tjener til den person, der ringer.Du kan næsten høre den uudtalte tanker, “du vil have noget, højre? Ellers Hvorfor ville du være at kalde?” Dette udløser næsten øjeblikkelig modstand.

For kolde kald skal gøres på en ikke-påtrængende måde, skal vi flytte opfattelsen fra “du vil have noget,” i “du bliver venligt.” Når vores kolde opkald ikke føler påtrængende, er folk naturligvis mere åbne over for at tale med os.

Skiftende indeværende opfattelsesevne i andre handler om flytter et perspektiv inden for os selv.

Med fokus på at være hjælpsom tager os væk fra den traditionelle salg tankegang.I den gamle tankegang taler vi om os selv og vores produkt eller service. I denne nye tilgang, er vi fokus på potentielle kunder, og hvad der kan være dem behjælpelig.

For at blive opfattet som nyttige, skal vi faktisk være nyttigt.Hvis vi forsøger at bruge “at blive set som nyttige” som bare en anden salg teknik, vil folk fornemme vores skjulte dagsorden og reagerer med mistænksomhed. Være oprigtig i din tilgang og ønske om at hjælpe anden personen.

Her er hvordan at stoppe med at være påtrængende og begynde at være hjælpsom:

1.

Gør det om dem, ikke om du

Vi har alle lært, at når vi begynde en samtale med en potentiel kunde, vi taler om os selv, vores produkter og vores løsning.

Men dette selvstændige fokuserer føles næsten altid påtrængende til den anden person og lukker ned muligheden for en ægte samtale.

I stedet træde direkte ind i deres verden.Åbne samtalen med et spørgsmål snarere end en salgstale. For eksempel, “jeg bare giver dig en opfordring til at se, hvis virksomheden kæmper med ubetalte fakturaer spørgsmål?”

Lad aldrig personen føler, at dit fokus på dine egne behov, mål eller dagsordenen.Meddele, at vi kalder med 100 procent af dine tanker og energi fokuseret på deres behov.

2.

Undgå kunstige sælger begejstring

Folk føler sig skubbet langs af kunstige entusiasme.Dette udløser forkastelse, fordi det føles meget indgribende skubbes af nogen, de ikke kender.

Kunstige entusiasme omfatter nogle forventning om, at vores produkt eller service er en kæmpefordel for dem.Dog har vi aldrig talt med dem før, langt mindre havde en fuld samtale med dem. Vi kan umuligt vide meget om dem eller deres behov.

Og så til dem, vi er simpelthen en person, der ønsker at sælge dem noget

Det er bedre at beskedent antager du ved meget lidt om dem.Opfordre dem til at dele med dig nogle af deres bekymringer og vanskeligheder. Og tillade dem at guide samtalen, selvom det betyder at få “sporet” en smule.

3.

Fokusere på en overbevisende Problem at løse

Ikke går ind i en pitch som du ville gøre hvis du opererede fra den traditionelle salg tankegang.Gøre, hvad du siger om dem, ikke om dig. Prøv at huske hvem du er og hvad du har at tilbyde er irrelevant i øjeblikket.

Centrale er at identificere et problem, som du mener, at anden personen kan have.Afhængigt af din virksomhed eller branche er her nogle eksempler på hvad man kan sige:

Jeg ringer bare til hvis du ville være åben for ser man på alle mulige skjulte huller i din virksomhed, der kan være årsag til salg tab?

Jeg ringer bare for at se, hvis du kæmper med problemer af medarbejder ydeevne relateret til manglende uddannelsesstøtte?

Jeg ringer bare til at se, hvis du er åben for kigge på om nogen afdeling i virksomheden kan miste indtægter på grund af kreditor Lovovertrædernes?

Adresse én specifikke, konkrete problem, at du kender de fleste virksomheder oplever. Gør ikke nogen omtale af dig eller nogen løsninger du har at tilbyde. Husk, det ikke er altid om dem, om dig.

4.

Overveje “Hvor skal vi hen herfra?”

Lad os sige det indledende opkald bliver til en positiv og venlig samtale.Anden personen føler du tilbyder noget værdifuldt, og ønsker at vide mere. Begge af du føler, der kan være en kamp.

Snarere end fokusere på at gøre et salg på dette punkt, du kan bare sige, “Jamen, hvor tror du, vi skal gå herfra?”

Dette spørgsmål beroliger potentielle kunder, du ikke bruger samtalen til at opfylde deres egne skjulte dagsorden.

Snarere, du giver dem plads og tid til at drage deres egne konklusioner.Du hjælper dem skabe deres egen vej, og du vil følge.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.